.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
درگذشت دو زائر مازندرانی حج تمتع
دو زائر مازندرانی حج تمتع از کاروان‌ها نوشهر و بهشهر در مکه مکرمه فوت شدند.
درگذشت دو زائر مازندرانی حج تمتع

به گزارش شمال نیوز ، عباس اسماعیلی مدیر حج و زیارت مازندران گفت: دو زائر مازندرانی از کاروان‌های نوشهر و بهشهر به دلیل مشکلات قلبی و ریوی در مکه مکرمه فوت شدند.

 

او با بیان اینکه خانواده‌های این زائران درخواست بازگرداندن پیکر آنان به ایران را داشتند، افزود: پیکر زائر نوشهری به ایران منتقل و تدفین شد و پیکر زائر اهل بهشهر نیز همراه با پرواز‌های بازگشت به مازندران باز گردانده می‌شود.

 

مدیر حج و زیارت مازندران ادامه داد: بیش از چهار هزار و ۴۰۰ مازندرانی امسال برای انجام مناسک حج به عربستان اعزام شدند که بجزفوت این ۲ زائر مازندرانی مابقی حجاج در صحت و سلامت هستند.

 

اسماعیلی گفت: حدود ۶۰ درصد زایران مازندرانی بیش از ۶۵ سال سن دارند و حتی در برخی کاروان‌ها افرادی با سن بالای ۸۰ سال بودند.

 

او افزود: حج تمتع امسال باوجود میانگین بالای سنی حجاج با پیش‌بینی و برنامه‌ریزی‌هایی که از سوی سازمان و مرکز پزشکی حج انجام شد به نحو مطلوب و شایسته‌ای انجام گردید.

 

بنا به اعلام فرودگاه‌های مازندران نخستین گروه حجاج مازندرانی ساعت ۱۰:۵۰ دقیقه صبح فردا دوشنبه ۱۲ تیرماه وارد فرودگاه بین المللی شهدای ساری می‌شوند طبق برنامه اعلامی، عملیات بازگشت حجاج مازندرانی بیت ا... الحرام تا ۱۶ تیرماه از طریق این فرودگاه ادامه دارد.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.036 seconds.